Frewide

Direktlänk till inlägg 7 juli 2013

Beställ header

Av Emilie Svensson - 7 juli 2013 03:06

Trött på er header eller vill ni bara ha en ny?

Jag gör gratis headers till alla slags bloggar helt gratis!

Allt ni behöver göra är att kommentera detta inlägget och förklarar hur ni vill ha det.

Eller kontakta mig på: frewide@live.com


Tips på hur din header kan se ut:


*Runda kanter

*Ditt namn + bloggadress

*Snea bilder med ramar

*Skugga bakom bilderna/text

*Flera bilder i en med en genomskinlig rand med ditt namn på.


REGLER:

*Behåll "Header av" texten på headern

* Sälj inte vidare delar av headern till någon annan.

* Säg inte att du har gjort den.

* Gör gärna ett inlägg om det.

 

Jag börjar på headern så fort jag har tid och fått din order!^^

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Svensson - 3 augusti 2013 00:27

             

Av Emilie Svensson - 21 juli 2013 01:36


  Jag har så sjukt tråkigt just nu, så jag lyssnar på musik... Igår köpte jag Säsong 1 av Glee, jo, jag har sett alla men hade de inte på DVD. Kan fortfarande inte fatta att Cory är död... Men det finns några citat man borde tänka på då, jag...

Av Emilie Svensson - 21 juli 2013 01:32

Cause i know I know I'm not right But I've got my whole live And that's alright with me...   En bit ur låten "New day" av Hollywood Undead :)     ...

Av Emilie Svensson - 14 juli 2013 20:18

                                               Älskar seriöst denna låten så sjukt mycket!         ...

Av Emilie Svensson - 14 juli 2013 20:05

En av mina favorit skådespelaren är död, tragiskt nog. Han var med i min favorit serie "Glee" där han spelade Finn. Än sålänge har dom ingen förklaring till hans död men han dog på ett hotell. Personalen på hotellet hittade honom död, det kansk...

Om mig

        

Välkommen till min blogg!

Jag är en 12-årig tjej från Varberg som spenderar en del av sitt liv på att blogga.

 

Jag gillar att fotografera, leka med min katt Kinzie, vara med vänner och göra bloggdesigner!

 

Hoppas ni kommer gilla min blogg! ^^

Beställ header

Jag gör gratis headers för alla slags bloggar, klicka HÄR för att läsa mer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards